کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کیان نبض زندگی

بدون عنوان

1393/10/20 21:08
نویسنده : مامان سوسن
93 بازدید
اشتراک گذاری

تو دنیای منی کیانبوسامید فردای منی کیانبوسدوست دارم همیشه ایام را به کامت شیرین نمایم دلم میخواد هر روزکه از خواب بیدار میشم چشمام فقط چهره قشنگ و ناز تورا ببین اما میدونم بعضی وقتا اذیت میشی منم همینطور روزای اول که تو را میذاشتم میرفتم سر کار تو همش هفت ماهت بود خیلی وقتا مسیر تا محل کارم رو گریه میکردم اما چکار کنم مامانی مجبور بود روزای اول هر روز که از سر کار بر می گشتم باید حتما برات یه اسباب بازی میخریدم دلم نمی یومد همینطوری بیام خونه اما بعدش دیدم اینطوری نمی تونم خودم را آروم کنم خدا رو شکر باباجون و مادر بزرگت بهتر از من در نبودم ازت مواظبت میکردن  یه عشق عجیب بهت دارن من همیشه قدرشون رو میدونم و سپاسگذار زحماتشون هستم تو هم باش باباجون اینقد مهربون و دوست داره که یه روزش بی تو سر نمیشه حتی وقتایی که خودم هستم میان میبرنت همیشه برات کادو میخرن خلاصه خیلی دوست دارن چند بارم با هم رفتیم محل کارم که الان عکسش رو برات میذارم شیطون بودی و غیر قابل کنترل اما با هوش و شیرین زبون وقتی دوستام ازت می پرسیدن بابات کجاست می گفتی بابا کار ،کار اینقد عمیق جملت را میگفتی که خوردنی بودی

اینجا آقا کیان جای مامانش نشسته مامان فدات که اینقد خوش تیپیبوسبوسمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)