کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

کیان نبض زندگی

تو باشی حال من خوب

1394/10/20 22:47
نویسنده : مامان سوسن
153 بازدید
اشتراک گذاری

محبتتمام ناتمام من با تو تمام می شودمحبت

دنیای من سلام

ای کاش تمای  دنیا می دنیا بودم و به جای تمامی قلبها دوستت می داشتم.....ای کاش تمامی آدمها میبودم و با تمامی لبها میبوسیدمت

ای کاش تمامی دهانها بودم و به جای همه روزی هزاران بار معجزه بودنت را شکر می کردم

پسر ناز مامان الان که برات مینویسم خیلی وقت به وبلاگت سر نزدم و این بخاطر مشغله زیادی بود که این مدت بخاطر انتقالیم داشتم و خداراشکر انتقالی مامان درست شد و الان محل کارم تا خونمون همش ده دقیقه کمتر راه و میتونیم بیشتر پیش هم باشیم

الان که برات مینویسم  تو یه پسر شیطون و فوق العاده باهوشی تو این مدتی که چند بار مجبور بودم ببرمت مدرسه کلی لغت انگلیسی یاد گرفتی الان کل رنگارو میتونی به انگلیسی بگی کلی اصطلاح یاد گرفتی فدات بشم که اینقد باهوشی

با یه لحن قشنگ  میتونی برام کلی شعر بخونی .

اما جدای از همه اینها با این سنت عاشق ماشین و رانندگی هستی از صب تا شب حرفت همش ماشین کلی اسم ماشین بلدی و هر جا میریم فقط باید اسامی ماشینارو بهت بگیم همش میگی برو تو لب تاب برام ماشین بیار و هر ماشینی هم ببینی اسمشو میدونی

هر وقت هم میخوای باهام قهر کنی و من بخاطر کاری ازت عصبانی ام میگی اکه تو رو سوار سانتافم کردمآرامخلاصه که بگم عجیب عشق ماشینی

عزیزم عاشق این فکراتم عاشق شیطنتاتم  تو دنیای منی .

 

پسندها (1)

نظرات (0)