کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

کیان نبض زندگی

روزهای قشنگ من و کیان

1395/3/18 22:49
نویسنده : مامان سوسن
122 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامانی سلام. خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم  روزهایی که میرفتم سر کار روز مشغول بودم و شبا هم مشغول تو عزیز دلم الان دیگه بیکار بیکارم و در خدمت شما

الان که برات مینویسم 18 خرداد و اولین روز ماه مبارک رمضان  .عزیزم وقتی بهت می گفتم من و بابایی میخوایم روزه بگیریم فکر می کردی یه چیزی هست که باید بگیریش و وقتی برات توضیح دادم که روزه گرفتن یعنی چه میگی منم دیگه غذا نمیخورم میخوام روزه بگیرم فدای  تو بشم چند روز دیگه چهار سالت تموم میشه و وارد پنجمین سال زندگی میشی نفسم اما ازت دلخورم با اینکه چهار سالت شده عادت های بد غذاییت زیاده خیلی بد دلی و وسواس شدید به زور سر سفره میشینی و فقط چندتا غذای بخصوص میخوری همیشه ناراحتم از اینکه چرا متث بچه های هم سن وسال خودت پر اشتها نیستی  ولی خوب همه میگن نگران نباش خودش کم کم عادت میکن.

بگذریم این روزا که من دیگه مجبور نیستم تنهات بزارم صبا تا ده خواب بعدم عاشق دوچرخه سواری هستی وبه زور سر ظهر خونه میارمت  .عاشق بازی دزد و پلیس بازی هستی و به محض اینکه از خوب بیدار میشی میگی بیا با من دزد و پلیس بازی .خیلی پسر باهوشی و کلی شعر و جمله انگلیسی بلدی .و این منو خیلی خیلی خوشحال میکن عاشق پارکی و من هر وقت بتونم منتظرت نمیذارم .من هر لحظه با وجود تو خدارو بیشتر شکر میکنم و از خدا میخوام این نعمت زیبا و شیرین و با ارزش رو نصیب همه پدر و مادرایی بکن که از این نعمت محرومن .الهی امینمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)