کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کیان نبض زندگی

دنیای زیبای من با تو

1393/12/5 22:38
نویسنده : مامان سوسن
156 بازدید
اشتراک گذاری


نفس مامان عمر مامان هر روز که تو بزرگتر میشی عشق من هم به تو بزرگ و بزرگتر میشی نمی دونی چه حس قشنگی مادر بودن ،تو خود خود معجزه خدا هستی هر روز که مجبورم ساعتها تو را تنها بذارم و سر کار برم غصه این رو میخورم که چرا لحظات بیشتری کنار تو نیستم چرا نمی تونم از صبح تا شب نظاره گر جست و خیز کودکانه ات خند های قشنگت شیرین کاری ها و شیرین زبونی هات بشم اما عزیز دلم بالاخره من شاغل بودن راانتخاب کردم و همشه شرمنده اینم که نمی تونم تمام طول روز را کنار تو عزیز دلم بگذرونم تو که حالا اینقد شیرین و ناز شدی که آدم دلش نمیاد تنهات بذار.کیان قشنگم دلیل اینکه یه مدت سراغ وبلاگت نیومدم اول خود شیطونتی چون به محض اینکه بیام سراغ لب تاب میگی برام ماشین کنترلی بیار،آخه تو عشق ماشین کنترلی هستی و همش میگی کی برام میخری حتی جای پارکشم تو خونه پیا کردی ما هم بهت قول دادیم اولین فرصت برات ماشین مورد علاقت را بخریم .بعدم ی روز با بابایی  رفتیم یه مسافرت تقریبا کوچولو و اونجا برات ماشین گرفتیم .قیافت دیدنی بود تو فروشگاه که کدوم یکی را انتخاب کنی که بعد مامانی بهت کمک کرد و تو انتخابت را انجام دادی

اینم کیان کنار دریا خیلی دوست داشتم با هم بریم ماسه بازی اما تو از آب می ترسیدی و هر کاری کردم نیومدیا

پسندها (1)

نظرات (0)