کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کیان نبض زندگی

بدون عنوان

1393/10/26 22:33
نویسنده : مامان سوسن
126 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

پسر خوشکل مامان ،دوست دارم هر روز تمام خاطرات قشنگت را اینجا بنویسم برات  اما فرصت نمی کنم تو این روزا خیلی شیطون شدی از دیوار میری بالا،مخصوصا که روزا که من پیشت نیستم باباجون حسابی لوست کرده،تو خیلی زود همه چیز و یاد میگیری خیلی وقت همه رنگا رو یاد گرفتی به بنفش میگی  منفش به قرمز میگی قلمز

برات کارتای صد آفرین گرفتم و تو زود چند تا کلمه یاد گرفتی اولین بار که برات کیف و دفتر و مداد رنگی گرفتم رفته بودیم خونه بابای زن دایی نسیبه برا اولین مهمونی عروسیش فرداش من برات کیف باب اسفنجی قرمز گرفتم چه زوقی می کردی حالا هر روز اون کیفو میندازی کولت و میگی میخوام برم مدلسهniniweblog.comاین علاقه دفترو قلم داری که همش با خودم میگم نکن تا برسی مدرسه از همه چیز زده بشیniniweblog.com

ناگفته نمونه علاقه شدیدی به رانندگی داره هر جه میری همش میگی من لالندگی کنم  من لالندگی کنم بعدم به زور میری بغل بابا و با چه ژستی فرمون میگیریniniweblog.comniniweblog.comدوست دارم مامانی تو نفس من و بابایی هر روز زندگیم با تو قشنگتره عزیزم

پسندها (2)

نظرات (0)